Во текот на изминатите неколку години, глобалниот пазар на органска храна доживува огромен раст бидејќи луѓето стануваат се повеќе свесни за здравствените придобивки на органската храна, што е особено изразено кај помладата популација.
Во периодот од 2014 до 2018 година, глобалниот пазар на органска храна растеше со просечна годишна стапка од 12,4%, достигнувајќи вредност од 100,9 милијарди евра во 2018 година.
Азиско-пацифичкиот пазар растеше со просечна годишна стапка од 17,2% во последните пет години, достигнувајќи вредност од 12,9 милијарди во 2018 година.
Американскиот пазар на органска храна, пак, растеше со просечна годишна стапка од 12,5% во изминатите пет години и достигна 42,3 милијарди евра во 2018 година.
Пазарот на органска храна е најбрзорастечкиот сегмент на американскиот пазар на храна. Азиско пацифичкиот и посебно кинескиот пазар исто така бележат брз и голем раст, поттикнат од зголемената популација, растечкото ниво на приходи и зголемената свесност за здравствените придобивки од органската храна.
Најпрофитабилен сегмент на глобалниот пазар на органска храна е сегментот на овошје и зеленчук, кој генерираше 33 милијарди евра во 2018 година, што претставува 32,7% од вкупната пазарна вредност на пазарот на органска храна.
Сегментот на органска подготвена храна генерираше приход од 19,6 милијарди долари на глобалниот пазар во 2018 година или 19,4% од вкупната пазарна вредност.
Постојат големи разлики помеѓу различни земји, но сегментот на овошје и зеленчук е најголем сегмент на неколку големи пазари, како Германија, САД и Кина.
Во Јапонија и Холандија, сегментот на органско месо, риба и живина создава најголеми приходи. Локалната побарувачка на одредени пазари е под влијание на голем број фактори, почнувајќи од социо-економските, па до локалните навики за јадење.
Аналитичарите предвидуваат дека глобалниот пазар на органска храна ќе расте со просечна годишна стапка од 6,7% во текот на периодот од 2019 до 2023 година, достигнувајќи 132,9 милијарди евра во 2023 година.
Азиско-пацифичкиот пазар се предвидува да порасне со просечна годишна стапка од 10,3% во однос на следните пет години, достигнувајќи 20 милијарди евра во 2023 година, додека органскиот пазар на американскиот пазар ќе порасне со просечна годишна стапка од 4,8% во текот на предвидуваниот период. ниво и достигна 50,8 милијарди евра во 2023 година.
Двата најголеми пазари за органска храна во светот се САД со 41,9% учество во глобалниот органски пазар и Европа со учество од 40,1%. Но, веднаш зад нив е и кинескиот пазар, кој бележи високи стапки на раст во последните неколку години.
Ова се должи на неколку фактори, вклучително и фактот дека пазарот на неорганска храна во Кина се бори да ја врати својата репутација по низата катастрофални скандали во изминатата деценија.