Следниот месец подружницата на Руски железници и Белинтертранс-Германија (БИТ-Германија) ќе стартуваат нова мултимодална поморско- железничка услуга од Алтинкол на кинеската граница, преку Калининград, до Хамбург во Германија.
Пробните пратки во изминатите два месеца покажаа дека времето на транзит од Чонгкинг до Хамбург трае од 12-14 дена. Иницијативата веќе е поздравена DHL и од ITLG од Xi’an.
Новата услуга ќе опфаќа два воза на ден за Хамбург, со технологија што ги синхронизира со распоредот на линијата за контејнери, со што се намалува времето на испорака.
UTLC ERA ќе го организира контејнерскиот железнички превоз помеѓу Алтинкол и пристаништата во регионот Калининград, додека БИТ-Германија ќе го организира контејнерскиот поморски транспорт до Хамбург.
Клиентите ќе имаат единствена платформа за целата документација за испорака долж рутата и крајна цена за целата услуга.
Комбинираниот морско-железнички транспорт станува сè попопуларен: Maersk овој месец објави дека услугата AE19 ќе биде постојана, нудејќи кратки релации од Кореја, Јапонија и Кина до Находка на крајниот исток на Русија, префрлувајќи се на железничката пруга до Санкт Петербург, проследена со друга услуга за кратки патишта до европски пристаништа.
Во меѓувреме, руските железници, исто така, се согласија да ја обноват и модернизираат инфраструктурата за српските железници помеѓу границата Ваљево-Врбница со Црна Гора. Работата започнува во 2022 година.
Со хаосот во океанските товарен транспорт заради големата побарувачка , како и недостаток на капацитет за воздушен товар, заедно со високите цени , железничките линии Кина-Европа забележаа пораст оваа година.
Според Кинеската железница, во првата половина годинава имало 5.122 товарни возови Кина-Европа, што е за 36% повеќе на годишно ниво. Во јуни, имало 1.169 возови, што е уште еден нов рекорд.
Хоргош во Унгарија беше најпрометниот граничен премин од сите правци на Патот на свилата од Кина, со 2.000 возови во првата половина, што е раст од 48% во однос на 2019 година.