Производителот на камиони Daimler Trucks денеска ја откри својата стратегија за електрификација на своите возила и го претстави својот нов камион Mercedes-Benz GenH2 со концепт на горивни ќелии со водород. Новиот камион ќе може да извози до 1.000 км со еден резервоар со водород.
Благодарение на користењето на втечнет наместо компресиран водород со повисока енергетска вредност, експлоатациските показатели се планира да бидат еднакви со оние на конвенционалниот товарен камион со дизелски погон.
Daimler Trucks планира да започне пробно тестирање во 2023 година, а сериското производство се планира да започне во втората половина на деценијата.
Инженерите за развој во Daimler Trucks го базираа GenH2 Truck врз можностите на конвенционалниот Mercedes-Benz Actros во однос на влечната моќност, опсегот и перформансите. На пример, сериско-верзиската верзија на камионот GenH2 треба да има бруто тежина на возилото од 40 тони и носивост од 25 тони. Два специјални резервоари за течност-водород и моќен систем на горивни ќелии ќе го овозможат овој висок товар и долг дострел, според Daimler Trucks.
Покрај тоа, Daimler Trucks за прв пат претстави преглед на камион за долги релации целосно на батерии, Mercedes-Benz eActros LongHaul, кој е дизајниран да ги покрива редовните патувања по планираните правци на енергетски ефикасен начин.
Daimler Trucks планира да го има eActros LongHaul подготвен за сериско производство во 2024 година. Неговиот опсег со едно полнење на батеријата ќе биде околу 500 км.