Home Вести Иднината на германските производители на автомобили ќе се одлучува во Кина

Иднината на германските производители на автомобили ќе се одлучува во Кина

Глобалниот пазар е во подем, но уделот на германските фабрики за автомобили се намалуваат.

Германското производство на автомобили повторно ќе се намали следната година. Како одговор на царините на Трамп, производителите префрлаат дел од производството во САД”, очекува Фердинанд Дуденхефер, директор на приватниот Центар за автомобилски истражувања (CAR) во Бохум, според кого иднината на германските производители на автомобили ќе се одлучи во Кина.

Бројот на вработени во германските фабрики за автомобили би можел да падне од сегашната бројка од околу 720.000 на значително помалку , до можни 650.000 вработени до 2027 година.

Во меѓународна споредба, Германците, а со нив и остатокот од Европа, играат сè помала улога.

Растот се одвива во Азија, а азиските производители на автомобили (Јапонија, Кореја, Кина) сè повеќе доминираат во автомобилскиот бизнис“, пишува Дуденхефер во својата пазарна прогноза.
Тие сочинуваат околу 60 % од глобалниот пазар оваа година, што е највисоко ниво во последните осум години со 81,3 милиони продажби (2017: 84,4 милиони). Со континуиран силен раст во Кина, глобалниот пазар треба да достигне рекордни 85,4 милиони автомобили во 2027 година.

Повеќе од еден од три автомобили веќе се произведуваат во Кина.
Кина, најголемиот единствен пазар во светот, дополнително ја консолидираше својата важност оваа година со 24,3 милиони продажби на патнички автомобили.
Околу 30 милиони автомобили беа произведени во земјата во 2025 година, што претставува 36,6% од глобалното производство. Европа учествува само со 15%.

За 2026 година, Дуденхефер очекува раст од 2% на речиси 2,9 милиони продажби на заситениот германски пазар. Ова ќе се постигне првенствено преку планирани нови субвенции за купување електрични автомобили.
Следната година, се очекува германскиот пазар повторно да забави. Сепак, во однос на продажбата на единици, таа ќе остане петтиот најголем пазар во светот по Кина, САД, Индија и Јапонија.

Иднината на германските производители на автомобили е тесно поврзана со кинескиот пазар, според експертот.
Следејќи го примерот на VW Group, тие мора да развиваат и градат електрични автомобили „во Кина за Кина“, вели тој.
Во овој контекст, Дуденхефер го критикува слабеењето на планираното постепено укинување на моторите со внатрешно согорување за 2035 година. Човек не може да се одвои од овој развој, туку мора да се соочи со конкуренцијата на тешкиот кинески пазар.
Оние кои не се во Кина, не се во автомобилскиот бизнис“.

Извор: Welt

error: Content is protected !!
Exit mobile version