Компанијаа Kuehne+Nagel една од водечките логистички и транспортни компании во светот разви нов индикатор The Sea Freight Disruption кој има за цел да ја измери ефикасноста на светските мрежи за транспорт на контејнери

The Sea Freight Disruption Indicator или индикаторот за прекини во морскиот товарен транспорт ќе го пресметува кумулативното време на чекање на бродовите според нивниот капацитет.

Индикаторот го покажува кумулативното време на чекање TEU (Twenty-foot equivalent unit) во денови во различни големи пристаништа низ светот, вклучувајќи ги Лос Анџелес/Лонг Бич, Шангај/Нингбо, Хонг Конг, Њујорк, Савана, Принц Руперт, Ванкувер/Сиетл, Оукленд и Ротердам/Антверпен.

Според формулата, брод со капацитет од 10.000 TEU чека 12 дена за да влезе во пристаништето е еднакво на кумулативни 120.000 TEU „денови на чекање“.Друг брод со 5.000 TEU чека 10 дена за да влезе во истото пристаниште е еднакво на 50.000 TEU дена на чекање. Вкупното време на чекање TEU е 170.000 TEU дена на чекање.

Индикаторот за нарушување обезбедува увид, како и напредна аналитика и трендови за моменталната ситуација што влијае на глобалната трговија.

Не е изненадувачки, индикаторот за прекин во моментов покажува исклучително висока оценка, со околу 612 контејнерски бродови закотвени или на друг начин чекаат надвор од пристаништата, што изнесува вкупно 11,6 милиони TEU дена.

„Во овие девет специфични пристанишни области, нормалното би било помалку од еден милион TEU дена на чекање“, објаснуваат од Kuehne+Nagel. Во моментов, приближно 80% од прекините се поврзани со северноамериканските пристаништа, покажуваат податоците од индикаторот.

 Пристанишните области прикажани во индикаторот ги покриваат жешките точки кои имаат вистинско влијание врз глобалната трговија.

„Овој избор се заснова на нашето децениско искуство и доколку биде видлива уште една жешка точка, ние ќе ја додадеме, доколку е потребно.”, велат од компанијата.

Податоците ќе бидат достапни како дел од услугата за аналитика на Seaexplorer на Kuehne+Nagel.

Членот на управниот одбор на K+N International, Ото Шахт, одговорен за Sea Logistics, изјави: „Информациите за трендовите обезбедени од индикаторот ја подобруваат способноста на нашите клиенти да предвидат и планираат веројатни идни влијанија врз нивниот синџир на снабдување и да го идентификуваат најдобриот курс на дејствување. Со индикаторот, имплементиравме ново ниво на аналитика на податоци за морска логистика“.