Германските производители на автомобили, како што се Фолксваген и БМВ, гласно предупредуваат за потенцијалните негативни ефекти од царините на ЕУ врз конкурентноста на европската автомобилска индустрија, како и врз нивните сопствени операции во Кина.

Германскиот производител на автомобили Volkswagen ги осуди плановите на ЕУ да воведе увозни давачки до 38% на кинеските електрични возила, нагласувајќи дека тие ќе имаат негативни ефекти врз европската автомобилска индустрија.

Компанијата нагласи дека овој потег долгорочно ќе ја поткопа конкурентноста на европските производители на автомобили.

ЕУ ги објави овие зголемувања на царините уште во јуни, наведувајќи ја загриженоста поради тоа што кинеските производители на електрични возила добиваат субвенции од владата, со што ќе им се дозволи да ги продаваат своите возила по неправедно ниски цени во ЕУ, во споредба со европските производители на автомобили.
Ова се заснова на деветмесечна истрага од страна на ЕУ за кинеските субвенции, според Регулативата за странски субвенции (ФСР).

Овие нови царини вклучуваат царина од 19,9% за кинескиот производител на електрични возила Geely, 17,4% за BYD и 37,6% за SAIC. Овие дополнителни на царините од 10% на кои веќе подлежи кинескиот увоз на автомобили и стапија на сила од 5 јули.

Сепак, европските, а особено германските производители на автомобили како БМВ и Фолксваген сега возвратија, загрижени дека може да се соочат и со одмазднички царини од Кина за нивните обемни операции во Кина.

Во моментов, западните производители на автомобили во Кина, како што се Тесла, Ауди, БМВ и Мерцедес-Бенц, уживаат поволности како што се пониски даночни стапки, грантови, полесен пристап до капитал, намалени трошоци за земјиште и конкурентни цени за литиумските батерии.

Ако овие придобивки пресушат во случај на ескалација на трговска војна меѓу ЕУ и Кина, ова може да ги натера овие европски компании да ги променат нивните севкупни деловни модели, особено ако се принудени да бараат на друго место за да основаат алтернативни производствени погони.

Ова би можело да биде особено значаен удар за европските производители на електрични возила, кои веќе забележаа намалување на побарувачката дома поради нивните повисоки цени и привлечноста на поевтините кинески електрични возила.

Понатаму, кинескиот пазар е еден од најголемите потрошувачи на германски возила со мотори со согорување. Како таков, падот на поволностите на кинеската влада, исто така, ќе им отежне на европските производители на автомобили да продолжат да ги користат предностите на еден од нивните клучни пазари.

Германските производители на автомобили, како што се Фолксваген и БМВ, гласно предупредуваат за потенцијалните негативни ефекти од царините на ЕУ врз конкурентноста на европската автомобилска индустрија, како и врз нивните сопствени операции во Кина.

Германскиот производител на автомобили Volkswagen ги осуди плановите на ЕУ да воведе увозни давачки до 38% на кинеските електрични возила, нагласувајќи дека тие ќе имаат негативни ефекти врз европската автомобилска индустрија.

Компанијата нагласи дека овој потег долгорочно ќе ја поткопа конкурентноста на европските производители на автомобили.

ЕУ ги објави овие зголемувања на царините уште во јуни, наведувајќи ја загриженоста поради тоа што кинеските производители на електрични возила добиваат субвенции од владата, со што ќе им се дозволи да ги продаваат своите возила по неправедно ниски цени во ЕУ, во споредба со европските производители на автомобили.
Ова се заснова на деветмесечна истрага од страна на ЕУ за кинеските субвенции, според Регулативата за странски субвенции (ФСР).

Овие нови царини вклучуваат царина од 19,9% за кинескиот производител на електрични возила Geely, 17,4% за BYD и 37,6% за SAIC. Овие дополнителни на царините од 10% на кои веќе подлежи кинескиот увоз на автомобили и стапија на сила од 5 јули.

Сепак, европските, а особено германските производители на автомобили како БМВ и Фолксваген сега возвратија, загрижени дека може да се соочат и со одмазднички царини од Кина за нивните обемни операции во Кина.

Во моментов, западните производители на автомобили во Кина, како што се Тесла, Ауди, БМВ и Мерцедес-Бенц, уживаат поволности како што се пониски даночни стапки, грантови, полесен пристап до капитал, намалени трошоци за земјиште и конкурентни цени за литиумските батерии.

Ако овие придобивки пресушат во случај на ескалација на трговска војна меѓу ЕУ и Кина, ова може да ги натера овие европски компании да ги променат нивните севкупни деловни модели, особено ако се принудени да бараат на друго место за да основаат алтернативни производствени погони.

Ова би можело да биде особено значаен удар за европските производители на електрични возила, кои веќе забележаа намалување на побарувачката дома поради нивните повисоки цени и привлечноста на поевтините кинески електрични возила.

Понатаму, кинескиот пазар е еден од најголемите потрошувачи на германски возила со мотори со согорување. Како таков, падот на поволностите на кинеската влада, исто така, ќе им отежне на европските производители на автомобили да продолжат да ги користат предностите на еден од нивните клучни пазари.

Euronews исто така пишува дека постои многу реална можност Кина да воведе одмазднички царини за другите европски сектори и да ги ескалира сегашните тензии во целосна трговска војна. Кина веќе предупреди дека ќе воведе дополнителни давачки за увоз на свинско месо, млечни производи и ракија од ЕУ.

Извор: Euronews