Виното во Полска обично не е првиот алкохолен пијалок кој се избира. Земјата обично се поврзува со пиво и вотка, кои имаат долга традиција на производство во Полска – за разлика од виното, кое обично се увезува од други земји. Како и да е, полскиот пазар има голем потенцијал: според извештајот „Глобален компас 2020“ објавен од „Wine Intelligence“, Полска во моментов е меѓу петте најатрактивни пазари на вино во светот.
Таа е на петтото место по САД, Јужна Кореја, Германија и Кина. Минатата година Полска беше на 14-то место, од вкупно 50 анализирани пазари.
Винското разузнавање го препозна потенцијалот на Полска во минатото. 2017 година најавуваше „возбудлив период на раст“ за Полска – не само економски, туку и во однос на потрошувачката на вино.
Полска е категоризирана како „растечки пазар“ за вино.
Џејмс Вајнскот од Wine Intelligence во труд објавен во 2017 година, го поврза ветувачкиот полски пазар на вино со промените во земјата во последните три децении.
„Падот на комунизмот во 1989 година, доаѓањето на ефтиното патување со авион и членството во Европската унија внесоа богатство во земјата и ги обликуваа изгледите за голем број Полјаци родени по 1980 година“, напиша тој.
Највисоко рангираното вино во Полска е со потекло од Франција, кое е достапно и во хипермаркети како „Аучан“ и „Карфур“, а потрошувачите исто така се повеќе се запознаваат со португалското вино што го пласира продавницата „Биедронка“.
Полска нуди многу можности за глобалните брендови на вино. Тој е еден од ретките пазари во Европа каде не преовладуваат европското потекло, како што се Франција, Италија или Шпанија. Наместо тоа, САД и Чиле се главните земји на потекло на вино кои го снабдуваат полскиот пазар.
Дури и потрошувачите на вино во Полска се обично помлади и сакаат да откријат повеќе за виното отколку на други места. Како што економијата се шири релативно брзо, така расте и куповната моќ. Како резултат на тоа, Полска претставува силен пазар за нови можности во областа на виното.