Пазарот на храна за бебиња силно порасна во последните години. Од 52,62 милијарди долари во 2024 година се очекува да порасне на 56,21 милијарди долари во 2025 година со годишна стапка на раст (CAGR) од 6,8%, покажува извештајот на Тhe business research company

Се очекува големината на пазарот на храна за бебиња да забележи силен раст во следните неколку години. Ќе порасне на 72,91 милијарди долари во 2029 година со годишна стапка на раст од 6,7%. Тоа е раст од околу 40% за период од пет години.

Храна за бебиња се однесува на прехранбените производи што ги консумираат деца и доенчиња. Храна за бебиња е секоја мазна, лесно голтачка храна што е создадена специјално за доенчиња на возраст меѓу четири и шест месеци и две години. Пазарот на храна за бебиња се состои од продажба на житарки, сокови и пиреа направени од овошје, зеленчук, житни култури.

Растот може да се припише на промената на начинот на живот, свеста за исхраната, мајките што работат, препораките за педијатри, практичноста и преносливоста.

Кои се клучните трендови на глобалниот пазар на храна за бебиња?

Веганската храна за бебиња е клучниот тренд на пазарот на храна за бебиња.  Клучните играчи на пазарот на храна за бебиња се фокусираат на лансирање производи за храна за бебиња на веганска основа. Исто така, тренд се и производи кои се органски, не содржат додаден шеќер или сол и се дизајнирани да одговараат на нутритивните потреби на малите деца.

Растот во прогнозниот период ќе биде под влијание и на зголемената потрошувачка на органски и природни производи, трендовите во домашната храна за бебиња, опциите без алергени, одржливоста и еколошкото пакување, онлајн продажбата и испораката.

Главните трендови во прогнозниот период вклучуваат производи со чиста етикета, органски и природни состојки, опциите без алергени, глобалните вкусови и етничка разновидност, еколошкото пакување.

Што го движи пазарот на храна за бебиња?

Зголемената популација на жени кои работат значително го поттикнува растот на пазарот на храна за бебиња. Жените кои работат во голема мера зависат од храната за бебиња за да ги хранат своите бебиња со правилна исхрана бидејќи не можат да поминуваат повеќе време дома, што доведува до зголемување на побарувачката за храна за бебиња.

Се очекува растечката популација на жени кои работат да го поттикне растот на пазарот на храна за бебиња во наредните години.

Кои се главните играчи на глобалниот пазар на храна за бебиња?

Главните компании што работат на пазарот на храна за бебиња се Abbott Nutrition, Bellamy Organics, Danone SA, Hero MotoCorp, Mead Johnson & Company LLC, Nestle SA, Perrigo Company plc, Royal FrieslandCampina NV, Hain Celestial Group Inc., Reckitt Benckiser Group plc, Kraft Heinz Company, Campbell Soup Company, Inner Mongolia Yili Industrial Group Company Ltd., Bristol-Myers Squibb Company, Deutsches Milchkontor GmbH, H.J. Heinz Company, Inner Mongolia Yili Industrial Group Co Ltd., SMA Nutrition, Aptamil, HiPP Gmbh & Co, Ella’s Kitchen Group Ltd., Holle Baby Food, BUBS Australia Ltd., Happy Tot, NurturMe, Peter Rabbit Ltd., Pure Spoon, Serenity Kids Inc., Earth’s Best Organic, Sprout Social Inc.

Регионална перспектива за глобалниот пазар на храна за бебиња

Азиско-пацифичкиот регион беше најголемиот регион на пазарот на храна за бебиња во 2024 година и се очекува да биде најбрзорастечкиот регион во прогнозниот период.