Глобалниот пазар на масло од канабис порасна со експоненцијален раст од 69,2% во периодот од 2016 до 2020 година.

Во 2021 година, пазарот на масло од канабис порасна за 35,9% на годишно ниво, главно поради зголемената продажба на храна и пијалоци кои содржат канабис, како и големата побарувачка за лекови против болки и несоница.

Се предвидува дека пазарот на масло од канабис ќе порасне за 3,97 милијарди долари во периодот 2022-2026 година, со односно за 26,43%.

Аналитичарите предвидуваат дека употребата на масло од канабис во спортска исхрана, во козметичката индустрија и во сегментот на храна и пијалоци ќе расте во иднина.

Производителите на масло од канабис се фокусираат на развој на производи за нега на кожата, за нега на домашни миленици и текстилни производи.
Зголемувањето на продажбата на широк спектар на производи збогатени со канабис, заедно со лансирањето на нови производи и проширувањето на портфолиото на производи, ќе обезбеди профитабилни можности за раст на пазарот, особено во економиите во развој, во наредните години.
Зголемената популарност на производите кои содржат канабис, особено меѓу милениумците, ќе ја зголеми продажбата на масло од канабис ширум светот во наредните години. Растот на пазарот ќе биде поттикнат и од зголемениот број на истражувања за развој на модифицирани екстракти од масло од канабис.

Регионална сегментација

Европа и Северна Америка заедно сочинуваат повеќе од 70% од глобалниот пазар на масло од канабис, главно поради силната мрежа на канали за онлајн продажба, високото ниво на свест за различните придобивки од производите на база на канабис и лансирањето на малопродажни производи како што се гуми за џвакање и пијалоци, а во последно време и вино кои содржат канабис.

САД
Во следните 5 години, Соединетите Држави ќе продолжат да го предводат пазарот за производи на база на канабис, главно поради поволните закони во врска со употребата на производи со канабис и зголемувањето на здравствената свест кај населението во земјата.

Според Законот за контролирани супстанции (CSA), растенијата и дериватите на марихуана и коноп што содржат помалку од 0,3% сува тежина THC нема да се сметаат за контролирани супстанции. Американскиот пазар ќе има корист од овој закон со тоа што ќе им дозволи на луѓето безбедно да ја користат супстанцијата, додека го намалуваат ризикот од потенцијална злоупотреба.

Обединето Кралство


Аналитичарите предвидуваат дека Обединетото Кралство ќе стане вториот најголем пазар за производи спканабис до 2031 година. Земјата има една од најразвиените регулаторни рамки и моментално е најголемиот пазар на канабис во Европа. Зголемувањето на странските инвестиции и зголемувањето на активностите за истражување и развој ќе му овозможат на пазарот да претставува значителен дел од економијата на Обединетото Кралство во иднина.

Британската агенција за храна и стандарди (FSA) го категоризираше маслото од канабис како нова прехранбена состојка. Ова им овозможи на производителите на производи со канабис да аплицираат и да добијат нови сертификати за одобрение за храна за нивниот асортиман на производи.

Регулаторната агенција за лекови и здравствени производи (MHRA) изјави дека ниту еден производ што содржи масло и канабис и THC не може да се продава како лек, додека трговците на мало можат да ги означат и пласираат производите со канабис како додатоци во исхраната. Таквата политика ќе го поттикне усвојувањето на канабис во прехранбената индустрија во ОК, како што е производството на гуми за џвакање и други прехранбени производи кои содржат канабис.

Кина
Одгледувањето и производството на коноп и канабис е легално само во провинциите Јунан и Хеилонџијанг во Кина. Поголемиот дел од произведениот коноп се извезува, бидејќи извозот на канабис на европскиот и американскиот пазар е легален.
Со одобрението на владата за употреба на масло од канабис во производството на козметика во 2015 година, неговата употреба во козметичката индустрија значително се зголеми.
Големите козметички брендови почнаа да произведуваат козметички производи со канабис. Зголемената употреба на канабис во козметичкиот сектор во Кина ќе продолжи да биде главен двигател на растот во иднина.

Главни дистрибутивни канали

Повеќе од 50% од продажбата на производите со канабис се врши преку онлајн канали. Електронската трговија на мало им овозможи на етаблираните и новите конкуренти да стигнат до клиенти ширум светот.

Некои производители ги продаваат своите производи исклучиво преку страници за е-трговија за да допрат до повеќе потрошувачи и да изградат лојална база на клиенти. Сепак, аналитичарите предвидуваат дека до 2031 година, овој тренд би можел повторно да се сврти во корист на физичките продавници.

Најперспективните сегменти

Аналитичарите предвидуваат дека сегментот на храна и пијалоци ќе покаже најголем раст во иднина, поради зголемената побарувачка за закуски и гуми за џвакање кои содржат канабис. Конкурентите на пазарот работат на производство на нови вкусови и се обидуваат да ги направат закуските подостапни за да стекнат конкурентска предност. Аналитичарите проценуваат дека овој сегмент ќе расте експоненцијално поради зголемениот фокус на добивање сертификати од меѓународни организации и зголемување на свеста за здравствените придобивки од консумирањето на храна и пијалоци со канабис.

Висок раст ќе постигнат и сегментите производи за нега на кожа и спортска исхрана.

Извор: Izvoznookno.si