Nestle kompanija

Глобалниот прехранбен гигант започнува голема реорганизација во услови на забавен раст и засилена конкуренција.

„Светот се менува, а Nestlé мора да се менува уште побрзо“, изјави новиот извршен директор Филип Навратил, презентирајќи ги кварталните резултати на компанијата. Како дел од новата стратегија, Nestlé планира да намали околу 16.000 работни места во наредните две години – потег кој тој го нарече „тежок, но неопходен“.

Во првите девет месеци од 2025 година, компанијата остварила продажба од 65,9 милијарди швајцарски франци. Прилагодениот раст изнесува 3,3%, додека органскиот раст за првата половина од годината е 2,9%.

Конкуренцијата притиска

И покрај стабилните приходи, Nestlé бележи заостанување во клучни индикатори како што се растот на продажбата и перформансите на акциите. Компанијата, која произведува брендови како Nespresso, Maggi, KitKat, Vittel и храна за миленици, сега се соочува со засилена конкуренција од Danone и Unilever.