Во септември 2024 година, регистрациите на нови автомобили во ЕУ ја продолжија својата надолна траекторија и се намалија за -6,1%, како последица на намаленото трошење на потрошувачите во европската економија која стагнира, како и на високите каматни стапки.
Негативни резултати во септември има на три од четирите главни пазари во регионот: Франција со пад на продажбата од -11,1% и Италија (-10,7%) и со пад на германскиот пазар за 7 %.
Во деветте месеци од 2024 година, регистрациите на нови автомобили останаа стабилни (+0,6%) и речиси достигнаа 8 милиони единици. Шпанија (+4,7%) и Италија (+2,1%) покажаа позитивни перформанси, додека францускиот и германскиот пазар на автомобили забележаа пад (-1,8% и ‑1%, соодветно).
Продажбата на хибридни електрични автомобили (HEV) се зголеми во ЕУ во последниве месеци, бидејќи купувачите ги гледаат како достапен компромис помеѓу целосно согорување и целосно електрични.
Продажбата на целосно електрични (BEV) и plug-in хибридни (PHEV) автомобили наместо тоа, забави оваа година, делумно поради различните политики за зелени стимулации меѓу европските земји, додека регулаторите воведоа високи царини за да се обидат да ги задржат евтините кинески електрични возила.
И покрај тоа што електричните возила со батерии сочинуваат 17% од пазарот во септември, од 14% минатата година, уделот од годината до денес опадна за речиси 1%, а обемот сè уште е помал за 6%.
Регистрациите на хибридно-електричните возила пораснаа во септември, зголемувајќи се за 12,5%. Пазарниот удел сега изнесува 32,8%, од 27,4% во септември 2023 година, надминувајќи го за прв пат уделот на автомобилите на бензин.
Во септември 2024 година, продажбата на автомобили на бензин се намали за 17,9%, при што сите четири клучни пазари забележаа двоцифрен пад: Франција (-31,9%), Италија (-23,3%), Германија (-15,2%) и Шпанија (-10,7%) ). Бензинските автомобили сега претставуваат 29,8% од пазарот, што е намалување од 34% во истиот месец минатата година. Пазарот на дизел автомобили забележа пад од 23,5%, што резултираше со 10,4% удел на пазарот во септември минатата година.
Stellantis забележа најголем пад на продажбите на автмобили во септември, дури за 26% во споредба со истиот месец лани,со продадени 148 илјади автомобили. Групацијата Volkswagen е лидер во продажбите во ЕУ со продадени 288 илјади автомобили во септември, 1% повеќе во споредба со лани.