Новиот извештај на Capgemini откри дека околу 61% од потрошувачите се загрижени за нивната финансиска состојба, при што милениумците (66%) и генерацијата X (64%) се најзагрижени, а најмалку бумeрите (55%).
Второто издание на годишниот извештај за трендовите на потрошувачите на Capgemini Research Institute наречено “Што е важно за денешниот потрошувач”, го открива влијанието на зголемените трошоци за живот врз навиките и преференциите за трошење на потрошувачите.
Речиси половина (44%) од испитаниците рекле дека ги намалуваат нивните вкупни трошења за да се справат со притисокот на растечките трошоци, раст од 33% од испитаниците кои изјавиле дека ги намалуваат трошењата во ноември 2020 година, покажаа податоците.
Трендови на потрошувачка
Истражувањето на 11.300 потрошувачи во 11 земји покажа дека речиси три четвртини (73%) од потрошувачите прават помалку импулсни купувања, додека 69% ги намалуваат несуштинските трошоци, како што се електроника, играчки и ресторани, и го одложуваат купувањето на луксузни предмети.
Заштедата на пари е главен приоритет за многу луѓе, при што 64% од потрошувачите купуваат производи од хипермаркети и продавници со попуст и 65% купуваат поевтини брендови со приватна етикета или евтини брендови.
Додека одржливоста продолжува да биде важен фактор за донесување одлука за купување, само 41% од потрошувачите на глобално ниво изјавиле дека се подготвени да платат повеќе за производ за кој веруваат дека е одржлив.
Тоа бележи намалување во однос на наодите во 2020 година, кога 57% од потрошувачите изјавиле дека плаќале повисоки од просечните цени за производите кои ги сметаат за одржливи.
Истражувањата покажаа дека 70% од потрошувачите кои купуваат производи на социјалните медиуми им веруваат на инфлуенсерите. Речиси половина (48%) од клиентите на Gen Z откриваат нови производи преку онлајн инфлуенсери, а 32% продолжуваат да ги купуваат.