По откажувањето на половина од втората смена кон средината на ноември минатата година, словенечкиот производител на автомобили и најголем извозник во земјата, Ревоз, продолжува да го намалува бројот на вработени.
Кон средината на април планираат да откажат уште половина од смената и да работат само во една смена. Како резултат на тоа, 450 луѓе ќе останат без работа, наспроти 350 во ноември. Со тоа бројот на вработени ќе се намали од 2.100 на 1.650.

Според компанијата, во тешките услови на кризата со снабдувањето со полупроводници и проблемите поврзани со последиците од здравствената криза, во 2021 година се произведени нешто помалку од 96.000 автомобили, што е за 31%помалку од 2020 година. Ова бројка е многу далеку од добрите производствени времиња, кога во фабриката се произведувале повеќе од 200.000 автомобили за цела година.

Проблемот со чипови расте

Од Ревоз информираат дека кризата со полупроводниците сè уште не е завршена, а откако претходно оваа година заврши партнерството меѓу Renault и германски Daimler, се соочуваат со прекин на производството на електричниот паметен forfour EQ и неизвесни пазарни услови.

Од април натаму, тековното дневно производство ќе се намали од 486 на само 325 возила дневно.

Фабриката моментално го произведува актуелниот модел на Клио и помалиот Твинго, со бензински и со електричен мотор. Како што информираа од Ревоз пред извесно време, овие два модели се очекува да бидат во програмата до 2024 година, но познато е дека Renault повеќе нема да има Твинго модел во моделската програма.

Од Рено засега не даваат никакви информации за плановите за Ревоз по преземањето на новата управа, на чело со претседателот Лука де Мео.
Истовремено Renault исто така го намали производството во една смена во две француски фабрики во Flins и Maubege.

Renault минатата година продаде 2,7 милиони возила, 1,2 милиони помалку отколку во 2018 година, трет последователен неуспех. Според Де Меа, половина милион автомобили биле изгубени минатата година поради недостаток на полупроводници.

Извор: Delo