Volkswagen изјави дека може да произведе електрично возило целосно произведено во Кина за половина од цената за производство на друго место, додека се бори да го врати својот удел на најголемиот пазар во светот.
Најголемиот европски производител на автомобили во вторникот изјави дека, по серија инвестиции во земјата, за прв пат може да развива нови автомобили надвор од Германија, вклучително и тестирање и имплементирање нови технологии како што е асистирано возење.
VW се подготвува да издаде околу 30 модели на електрични возила во Кина во следните пет години, обложувајќи се на локализирано истражување и развој. Производителот на автомобили изјави дека, во споредба со трошоците за производство на електрични возила во Германија во 2023 година, трошоците за некои модели во Кина се помали за дури 50 % поради ефикасноста на синџирот на снабдување, вклучувајќи ја набавката на батерии, пократките периоди на развој и пониските трошоци за работна сила.
Германската групација инвестираше милијарди во својот иновативен центар во Хефеј, источна Кина, каде што има повеќе од 100 напредни лаборатории за тестирање на софтвер и хардвер, заедно со батерии и погонски склопови за електрични возила.
Томас Улбрих, главен директор за технологија на операциите на Volkswagen во Кина, рече дека новиот центар за истражување и развој им дава на инженерските тимови на групацијата „целосно ново ниво на интеграција“.
Тој додаде: „Сега можеме паралелно да спроведуваме процеси на валидација на софтвер, хардвер и целосно возило, да ги скратиме циклусите на одлучување и многу побрзо да ги доведеме иновациите до зрелост“.
VW изјави дека циклусот на развој за неговите нови електрични возила во Кина е скратен за 30 %, во споредба со традиционалниот процес, кој трае околу 50 месеци.
Во Кина, за Кина
Производителот на автомобили првично ја опиша својата стратегија како „во Кина, за Кина“.
Сепак, групата е во дискусии за зголемување на извозот на автомобили произведени во Кина, како и за примена на кинеските откритија во текот на своите глобални операции, изјавија раководителите.
VW е меѓу групата европски производители на автомобили кои се обидуваат да ја реплицираат брзината на развој на возила во Кина со ангажирање локални инженери, соработка со партнери таму и со уништување на возила произведени од BYD и други понови конкуренти.
VW со години беше најголемиот производител на автомобили во Кина, но изгуби пазарен удел бидејќи бранот иновативни кинески конкуренти за електрични возила ги освои потрошувачите.
Иако германската група сè уште има околу 20 % пазарен удел за автомобили со мотори со внатрешно согорување, таа не се рангира меѓу 10-те водечки производители на чисто батериски и plug-in хибридни автомобили во Кина, според податоците од консултантската компанија „Автомобилити“ од Шангај.
Volkskwagen е решен да преживее во Кина
Но, компанијата се издвојува од другите западни производители на автомобили поради нејзиниот сериозен напор да преживее во Кина, бидејќи пазарниот удел таму на странските производители на автомобили се намали.
Од крајот на 2022 година, VW инвестираше речиси 4 милијарди евра во Кина во своите напори да остане конкурентен за време на брзата транзиција на земјата кон електрични возила.
Инвестициите вклучуваа изградба на иновативниот центар Хефеј, вложување пари во Horizon Robotics, група со седиште во Пекинг со експертиза во дизајн на чипови и софтвер за напредни системи за помош на возачот, како и формирање партнерство со локалниот конкурент за електрични возила Xpeng. Компанијата овој месец објави дека развива чип со вештачка интелигенција со Horizon за можности за автономно возење во Кина.
Инвестициите на VW во Кина се во спротивност со неговите големи намалувања на работни места во своите германски фабрики, каде што трошоците за производство се повисоки. Според договорот постигнат со синдикатите минатата година, производителот на автомобили планира да го намали бројот на вработени во своите домашни фабрики за 35.000 до 2030 година, како резултат на слабата побарувачка за автомобили во Европа.
ПОВРЗАНИ СТАТИИ:
Европа ја губи технолошката трка од Кина и САД, предупредува добитникот на Нобеловата награда
Кина има решение за недостигот на работна сила: 295 илјади инсталирани индустриски роботи
Вработеноста во германската автомобилска индустрија на најниско ниво во повеќе од една деценија



























