Џонсон Мети (Johnson Matthey) во понеделникот соопшти дека гради гигафабрика вредна 80 милиони фунти (95,08 милиони долари) со цел да го прошири производството на компоненти за водородни горивни ќелии во Велика Британија.

Во фабриката ќе се произведуваат клучни компоненти за водородни горивни ќелии со цел да ја задоволи зголемената побарувачка од корисниците на тешки комерцијални возила во периодот на енергетска транзиција кој ќе следи. Фабриката, која ќе биде изградена на локацијата на групацијата во Ројстон, се очекува да биде оперативна до првата половина на 2024 година.

Новата инвестиција на Џонсон Мети е поддржана од владата на Обединетото Кралство преку Фондот за трансформација на автомобили (ATF), управуван од Центарот за напреден погон (APC), а со неа ќе се заштитат висококвалификуваните работни места во производството во земјата.

Новиот капацитет во Ројстон ќе располага со најсовремени производствени процеси за да го зголеми производството на компоненти на горивни ќелии и да ја задоволи побарувачката на клиентите.

Декарбонизирањето на товарниот транспорт е од клучно значење за да им се помогне на општествата и индустриите да ги исполнат своите амбициозни цели за нулта емисија – горивните ќелии ќе бидат клучен дел од енергетската транзиција. Повеќе од две децении, Џонсон Мети беше во првите редови на иновациите со горивни ќелии. Пазарот на горивни ќелии сега достигна клучен момент со зголемената итност за декарбонизирање на транспортот и денес го означува следниот чекор од патувањето кон иднината со ниска содржина на јаглерод во Обединетото Кралство. Воодушевени сме што играме клучна улога во тоа“, изјави Лиам Кондон, главен извршен директор на Џонсон Мети