Вработеноста во германскиот автомобилски сектор, кој се соочува со тешкотии, е на најниско ниво во повеќе од една деценија, објави федералниот завод за статистика на земјата, Дестатис.
Вработеноста во германскиот автомобилски сектор, кој се соочува со тешкотии, е на најниско ниво во повеќе од една деценија, по елиминацијата на десетици илјади работни места, соопшти федералниот завод за статистика Дестатис.
Автомобилската индустрија, вклучувајќи ги и производителите на делови, регистрираше 721.400 вработени на крајот на септември, што е најмалата бројка од 718.000 во средината на 2011 година, според податоците од заводот.
На крајот на септември, секторот имаше 48.700 вработени помалку отколку претходната година, што претставува пад од 6,3% и најголем пад во кој било голем индустриски сектор со над 200.000 вработени, се вели во извештајот.
Во август производството во германската автомобилска индустрија забележа пад од 18,5%, што е најголем пад од почетокот на војната во Украина.
За споредба, производствениот сектор како целина вработувал околу 5,43 милиони луѓе на крајот на септември. Ова е 120.300, или 2,2%, помалку од претходната година, соопшти канцеларијата.
„Продолжената рецесија во индустријата јасно се одразува во трендовите на вработување“, смета Кирус де ла Рубија, главен економист во Хамбург Комерцијал Банк.
Сепак, автомобилската индустрија останува втор по големина производствен сектор во Германија во однос на вработувањето, по машинското инженерство, кое брои околу 934.200 луѓе како вработени.
Германските производители се борат со високите американски царини, силната конкуренција од кинеските производители на електрични возила и, неодамна, тешкотиите со снабдувањето со чипови поради спорот околу Некспериа.
Сепак, расположението во германската автомобилска индустрија значително се подобри во октомври, според истражувањето на економскиот институт Ифо претходно овој месец.
Индексот на деловната клима во секторот се искачи на минус 12,9 поени од минус 21,3 поени во септември, покажа таа.
ПОВРЗАНИ НАПИСИ
Ifo: Ситуацијата е драматична. Просперитетот на Германија е во ризик
18,5% пад на производството во германската авто индустрија во август
Извозот во август со пад од 8,7%, извозот во Германија помал за 18%
Volkswagen го намалува производството во две фабрики во Германија поради слабата побарувачка
Бројот на банкроти во Германија достигна десетгодишен максимум


























