Mondelez

Производителот на грицки Mondelez ќе користи нова алатка за генеративна вештачка интелигенција за да ги намали трошоците за креирање на маркетинг содржина за 30% до 50%, изјави за Ројтерс висок извршен директор.

Производителот на пакувана храна започна со развој на алатката минатата година со ИТ фирмата Accenture и очекува дека ќе биде способен да прави кратки ТВ реклами кои би биле подготвени за емитување уште во сезоната на празници следната година, а потенцијално и за Супербоулот во 2027 година, изјави Џон Халворсон, глобален виш потпретседател за корисничко искуство на Mondelez.

Mondelez инвестираше повеќе од 40 милиони долари во алатката

Соочена со царини и намалување на буџетот на купувачите, компанијата „Монделез“, како и другите компании за стоки за широка потрошувачка, се обидува да усвои вештачка интелигенција за да ги намали надоместоците што им се плаќаат на рекламните агенции и да го забрза времето потребно за развој и продажба на нови производи.

Конкурентските компании како Kraft Heinz и Coca-Cola исто така ја испробуваат вештачката интелигенција за реклами.
„Coca-Cola во 2024 година објави празнични реклами креирани од вештачка интелигенција, иако луѓето креирани од компјутер во нив беа исмејувани од некои потрошувачи поради недостаток на вистински емоции.

Цената за правење анимации „е во стотици илјади“, а со вештачката интелигенција тие се многу помали.

Mondelez планира да ја користи алатката во наредните месеци за чоколадото Lacta и Oreo во Бразил, и Cadbury во Велика Британија.

Извор: Reuters