И покрај глобалните економски предизвици и инфлацијата, посветеноста на одржливоста продолжува да расте кај потрошувачите. Најновиот Извештај за одржливост 2024-2025 на Mintel покажува како однесувањето на потрошувачите се менува низ целиот свет и како овие трендови влијаат на бизнисите.

Глобалната перспектива на Mintel за одржливост е водечка светска студија за одржливост на потрошувачите, која ги следи еколошките и социјалните приоритети, трендовите на купување и ангажирањето во најголемите економии. Извештајот дава вреден увид и инспирација за бизнисите за тоа како да ги позиционираат и да ги приоретизираат своите производи и услуги во свет кој се повеќе е свесен за одржливост.

Според извештајот, потрошувачката на домаќинствата е одговорна за 60-70% од глобалните емисии, така што промените во однесувањето на потрошувачите и деловните практики се клучни за постигнување на целите за одржливост.

Извештајот открива дека климатските промени, квалитетот на воздухот и глобалното затоплување се првите три грижи за одржливост, што илустрира дека одржливите ставови на потрошувачите се водени од здравствените грижи и самоодржувањето.

Неодамнешните глобални настани го поттикнаа недостигот на вода и храна во агендата на луѓето од 2021 година, надминувајќи ги грижите за загадувањето со пластика и уништувањето на шумите. Оваа промена може да се проследи наназад до искуствата од прва рака на климатските промени, како што се рекордните температури и сушите, кои ја зголемија свеста на потрошувачите за стресот на водата.

Прекините на глобалните синџири за снабдување со храна, што резултираат со повисоки цени, го привлекоа фокусот на потрошувачите кон фактори кои помагаат да се заштити нивното физичко и финансиско здравје.

Истражувањето покажува дека потрошувачите ја прифаќаат одржливоста преку барање ефикасност и намалување на употребата и расходите.

Извештајот се фокусира на три критични теми:

Чувства и ставови на потрошувачите: ги проценува грижите, оптимизмот и ефикасноста на потрошувачите и политичките ставови за климатската правда, трговијата и владините активности.

Однесување на потрошувачите: Детално анализира што прават и купуваат потрошувачите и како одржливоста се вклопува во нивните приоритети за купување.

Предизвици и решенија: се осврнува на прашањата за намаленото чувство на влијание на потрошувачите, предизвикот на „јазот во вредност/дејствие“ и нивните ставови кон корпоративните барања и занемарувањето на одржливоста. Ги анализира најдобрите тактики и пристапи за да ги направи одговорните производи и политики привлечни за потрошувачите.