Купувањето приватни брендови расте во услови на кога расте инфлацијата на храна.
Според најновиот извештај на Здружението за прехранбена индустрија (FMI) од САД, 41% од купувачите анкетирани оваа пролет рекле дека купиле повеќе брендови од продавниците отколку пред пандемијата.

Приватни марки или брендови се производи кои што се произведуваат и се продаваат под брендот на одреден трговец, кои вообичаено се поефтини од оригиналните брендови.

Меѓу клиентите кои рекле дека купиле повеќе производи со приватна етикета, повеќе од три четвртини (77%) рекле дека планираат да продолжат да додаваат брендови на продавници во нивните колички во иднина, според новиот извештај за брендови на продавници на FMI.

Додека вредноста и пониските трошоци продолжуваат да ги привлекуваат купувачите кон приватните брендови, факторите како што се квалитетот и вкусот исто така ги охрабруваат клиентите да ги купат, рече ФМИ.

Цената продолжува да биде фактор кој ги поттикнува клиентите да ги купуваат производите од приватните брендови, сега поттикнато од високата инфлација.

Помалку од 2% од купувачите рекле дека единствената причина зошто купувале приватни брендови е затоа што други производи не биле на залиха, истакна Бејкер.

Извештајот се заснова на онлајн национално истражување во САД во март.

Купувачите кои рекле дека купуваат повеќе приватни брендови ја избрле вредноста (63%) и цената (55%) како водечки причини за тоа. Но, тие исто така забележале дека квалитетот (43%), вкусот (42%) и достапноста (35%) се мотивирачки фактори, што ги нагласува високите очекувања што потрошувачите ги имаат за брендовите на продавниците овие денови.

Шеесет и четири проценти од купувачите севкупно рекле дека квалитетот е клучна детерминанта при изборот на приватни брендови, додека 78% од потрошувачите рекле дека вкусот е важен фактор кога купуваат брендови во продавниците, како и производи од национални брендови.

Други атрибути што ги привлекуваат купувачите да купат повеќе приватни брендови вклучуваат задоволување на потребите за планирање оброци (24%), соодветни здравствени потреби (20%) и дека производите едноставно „изгледаа интересно“ (20%). Дваесет и три проценти рекле дека состојките им се привлечни, што ги поттикнало да купат повеќе производи.

Зголеменото купување на приватни брендови следи по наодите на FMI минатото лето дека повеќе од 90% од анкетираните трговци и производители на храна планираат значително или умерено да ги зголемат напорите на нивните приватни етикети во следните две години.

Оваа година, трговците на мало најавија значителни случувања на полето на приватните марки.
Синцирот на маркети Kroger информира дека продажбата на приватни брендови во неговите продавници се зголемила за 6,3% во текот на првиот финансиски квартал.
Трговецот Save Mart изјави дека планира да пласира стотици нови производи од приватни брендови секоја година, додека онлајн стартапите како Gopuff и Misfits Market воведоа приватни брендови во нивните асортимани.

Извор: FMI (