Продажбата на органски свежи производи достигна нови височини минатата година, според новиот извештај на Organic Produce Network и Category Partners.
Со зголемувањето на продажбата од 5,5% во 2021 година, вредноста на продажбата на органски производи надмина 9 милијарди долари за прв пат (достигнувајќи вкупно 9,2 милијарди долари).
Категоријата органски свежи бобинки го предводеше растот со годишно зголемување на продажбата од 13,9% и зголемување на обемот на продажба од 10,2%.
Иако спакуваните салати повторно имаа најголема вкупна продажба, растот на продажбата на оваа категорија беше 3,2%. Според вкупниот обем, бананите се на врвот на листата на најпродавани органски производи со зголемување од 3,4% во однос на 2020 година.
Вкупниот раст на продажбата на органски свежи производи, исто така, го надмина растот на продажбата на конвенционалните производи за годината. Иако конвенционалните свежи производи сè уште имаат најголем удел во продажбата и обемот на производите (88% и 93%, соодветно), имаат скромно зголемување на продажбата од 1,9% и пад на волуменот од 3,3% за 2021 година.
И покрај промените кај потрошувачите и повторното отворање на местата за храна, продажбата на органски свежи производи остана силна. Четвртиот квартал од 2021 година го означи осмиот последователен квартал на раст на продажбата за секторот – тој ги надмина продажбите од четвртиот квартал од 2020 за 4,9%.
Извор: Tridge