Anuga започнува нов саем, Anuga Alternatives, фокусирајќи се исклучиво на алтернативни протеини и одржлива храна.
Со над 1.400 компании ширум светот, вклучително и најмалку 70 во Германија, кои нудат алтернативи од растително потекло на производите од животинско потекло, Anuga Alternatives го одразува растечкиот интерес и зголемената разновидност во индустријата.
На новиот саем ќе има широк спектар на производи, од растителни протеини, протеини од инсекти, протеини од алги и протеини од печурки до сегменти од месо култивирани со клетки.
Anuga Alternatives ќе биде дел од следното издание на Anuga, планирано да се одржи од 4 до 8 октомври 2025 година во Келн.
Јан Филип Хартман, директор на Ануга, изјави: „Пазарот за алтернативни протеини не е поттикнат само од побарувачката на потрошувачите, туку подеднакво и од технолошките иновации кои следат.
„Напредокот постигнат во преработката на изворите на протеини од растително потекло и пронаоѓањето нови извори на протеини е од централно значење. Во претстојното издание на Anuga, особено во опсегот на Anuga Alternatives, детално ќе ги испитаме овие случувања.
Одржливи решенија за храна
Со висок глобален интерес за одржливи решенија за храна, Ануга ќе понуди обемна програма, која ќе содржи вебинари, работилници и настани со говорници кои се фокусираат на алтернативни протеини и ги испитуваат најновите резултати од истражувањето и технолошките откритија.
Професионалци од науката и деловните кругови, заедно со организациите за заштита на животната средина, ќе ги споделат своите сознанија за изворите на протеини базирани на растенија, ферментирани и клеточно култивирани.
Покрај техничката и научната дискусија, Anuga Alternatives се фокусира и на социјалните аспекти на производството на храна, вклучително и теми како што се етичките набавки, зачувувањето на биолошката разновидност и социо-економските ефекти од префрлањето на диети базирани на растенија.
Расте пазарот на растителна храна
Според Innova Market Insights, пазарот на производи за замена на месо од растително потекло во Германија бележи значителен раст, како во однос на прометот, така и во однос на бројот на лансирани производи.
Помеѓу 2022 и 2023 година, пазарната вредност се зголеми за 7,8%, од пазарна големина од 639 милиони долари во 2022 година на 689 милиони долари минатата година.
Понатаму, во април 2024 година, на пазарот беа претставени 27% повеќе производи за замена на месо отколку во истиот период претходната година, што претставува врв во иновациите.
Бастијан Мингерс, потпретседател на саемите за храна во Koelnmesse GmbH, изјави: „Нашиот нов саем, Anuga Alternatives, е одговор на динамичниот развој на пазарот кон храна од растителна основа и одлучувачки трендсетер за трговијата и индустријата.
„Посетителите имаат единствена можност да стекнат длабински увид во аспиративната индустрија, да запознаат нови добавувачи и производи, да се информираат за најновите трендови и да бидат во тек со развојот на прехранбената индустрија на утре.
Извор: ESM Magazine